četrtek, 22. maj 2025

AVGUST 2024 - PRAVNE OSEBE

 

OBVESTILO O DELOVNEM ČASU MED PRAZNIKOM

ČETRTEK, 15. IN PETEK, 16. AVGUSTA 2024 OKP Rogaška Slatina d.o.o. NE POSLUJE. 
Mestna blagajna
 bo ZAPRTA.


DEŽURNE SLUŽBE:

  • OSKRBA S PITNO VODO
    na številki 031 532 094 - za območje občin Rogaška Slatina, Rogatec in Poljčane,
    na številki 031 362 539 – za območje občin Šmarje pri Jelšah, Podčetrtek, Kozje in Bistrica ob Sotli;
  • KANALIZACIJA, GREZNICE, ČISTILNE NAPRAVE - na številki 031 365 030

ODVOZ ODPADKOV in ZBIRNI CENTER TUNCOVEC

  • Odvoz odpadkov se na praznični dan v ČETRTEK 15.08.2024 ne bo izvajal. Vsi odvozi se zaradi tega prestavijo za en dan (odvozi 15.8. na 16.8. in tako do konca tedna do vključno sobote, 17.8.2024).

 


OBVEZNA VKLJUČITEV V ODVOZ ODPADKOV

OKP Rogaška Slatina, d.o.o. izvaja obvezno gospodarsko javno službo zbiranja določenih vrst komunalnih odpadkov na področju občin  Rogaška Slatina, Šmarje pri Jelšah, Podčetrtek, Rogatec, Kozje in Bistrica ob Sotli.

Uporabniki in plačniki storitev javne službe so fizične osebe, fizične osebe, ki opravljajo dejavnost, samostojni podjetniki posamezniki, pravne osebe, vse druge pravno-organizacijske oblike, ter drugi subjekti, povzročitelji odpadkov in imajo sposobnost biti stranka. V kolikor povzročitelj odpadkov le-te povzroča z več oblikami delovanja ali dejavnostmi, je dolžan storitev javne službe urediti in plačevati posebej za vsako obliko delovanja ali dejavnosti. Pravne osebe, samostojni podjetniki posamezniki ali posamezniki, ki samostojno opravljajo dejavnost, morajo z izvajalcem skleniti pogodbo, v kateri se dogovorijo o načinu zbiranja in prevoza komunalnih odpadkov, najkasneje v roku 30 dni od začetka opravljanja dejavnosti. Posledično to pomeni, da odločitev o tem, ali bo nekdo vključen v sistem odvoza odpadkov ali ne, ni stvar proste izbire, temveč je to obveznost, ki je določena z veljavnimi predpisi in ki velja za navedene uporabnike v naštetih občinah.

Nesporočanje pridobitve statusa uporabnika in/ali ne vključitev v sistem ravnanja z odpadki je na podlagi odloka opredeljeno kot prekršek in se kaznuje.

 


IZPIRANJE INTERNEGA VODOVODNEGA OMREŽJA PO DALJŠI ODSOTNOSTI Z DOMA

Hišno vodovodno omrežje zajema cevovod, opremo in naprave, ki so vgrajene med priključkom na sistem za oskrbo s pitno vodo in mesti uporabe pitne vode. Hišno vodovodno omrežje, vključno z mesti uporabe (pipe) je treba redno in pravilno vzdrževati.

 

Priporočila za redno in pravilno vzdrževanje internega hišnega vodovodnega omrežja:

  • vsaj enkrat na 14 dni je potrebno na vseh pipah sneti in očistiti mrežice ali druge nastavke; čiščenje pomeni spiranje z vodo, ki teče po tem sistemu in po potrebi odstranjevanje vodnega kamna;
  • na mestih, kjer voda zastaja, je potrebno tedensko izvajati izpiranje, do stabilizacije temperature vode na pipi.

 

Posebej je redno in pravilno vzdrževanje pomembno v času visokih poletnih temperatur, predvsem po daljši odsotnosti z doma.

  • Voda je živilo in pokvarljivo blago. Če živilo dalj časa neuporabljeno stoji v shrambi ali hladilniku, ga zavržemo. Tudi voda v hišnem omrežju ni v sterilnem okolju, zato njena uporaba, če se zadržuje dlje časa, ni priporočljiva. Da bo preskrba z vodo res varna, moramo po daljši odsotnosti hišno vodovodno omrežje dobro sprati. Strokovnjaki priporočajo, da vodo spirate s turbulentnim tokom vsaj 15 minut. Turbulentni tok povzročite z zaporednim, bolj ali manj hitrim zapiranjem in odpiranjem pipe. Preverite tudi stanje mrežic, jih očistite in po potrebi zamenjajte.
  • Če v prvih curkih priteče obarvana voda, po spiranju pa obarvanost izgine, naj vas ne skrbi. Obarvanost vode je občasen pojav, ki se mu je težko povsem izogniti. Vzrok je v uporabi nekakovostnih materialov v hišnem vodovodnem omrežju, ki rjavijo. Po popravilih na javnem ali hišnem omrežju je obarvanost tudi posledica usedlin na vodovodni mreži.

Podrobnejša priporočila in navodila lahko najdete na spletni strani Inštituta za varovanje zdravja http://www.nijz.si.

V primeru morebitnih težav pri izvajanju izpiranja vašega omrežja nas lahko pokličete na telefonsko številko 03/81-21-407, izven delovnega časa pa na dežurno številko 031-362-539 (za območje občin Šmarje pri Jelšah, Podčetrtek, Kozje in Bistrica ob Sotli) oziroma na številko 031-532-094 (za območje občin Rogaška Slatina, Rogatec in Poljčane).

 


MENJAVE VODOMEROV

Na podlagi Pravilnika o merilnih instrumentih (Uradni list RS, štev. 19/16 in 98/23) in določil občinskega odloka o oskrbi s pitno vodo, smo kot upravljalec javnega vodovodnega omrežja dolžni vršiti redno zamenjavo (overitev) vodomerov na vsakih pet let. Zamenjavo vodomerov vršijo delavci našega podjetja.

V primeru, da v času menjave niste prisotni, se vodomer v vodomernem jašku zamenja, zapisnik s podatki o stanju in novem vodomeru pa se pošlje lastniku oziroma plačniku komunalnih storitev. V kolikor se s stanjem ne strinjate, lahko menjavo vodomera pisno reklamirate v 8 dnevnem roku od datuma prejema obvestila. Do tega roka se bo vodomer nahajal v našem skladišču, kjer boste lahko preverili odčitano stanje vodomera.

V kolikor vas v času predvidene menjave vodomera ni doma in se vodomer nahaja znotraj objekta, oziroma je nedostopen (ograja, zaklenjen jašek ipd.), vas pisno pozovemo, da se uskladi termin menjave.

Če nam do roka navedenega v dopisu ne javite možnega termina zamenjave in tako ne moremo opraviti zakonske obveznosti, vašega vodomera ne bomo več upoštevali kot merilne naprave za dejansko porabo vode in bomo morali ukrepati po določilih odloka in vam v bodoče obračunati porabo vode v pavšalnem znesku (pri vodomeru DN13 in DN20 pomeni to 1,2 m³ vode na dan).

Strošek menjave vodomera je že vključen v ceno omrežnine, tako da storitve menjave ni potrebno posebej plačati.

Opozorili bi vas še, da imamo kot upravljalec javnega vodovoda na podlagi 78.člena Odloka o oskrbi s pitno vodo na območju občin Rogaška Slatina, Šmarje pri Jelšah, Podčetrtek, Rogatec, Kozje, Bistrica ob Sotli in Poljčane v primerih, če uporabnik ne dovoli upravljalcu vgraditve ali zamenjave vodomera ali če onemogoča upravljalcu odčitavanje in pregled vodomera ter interne instalacije in internega hidrantnega omrežja, uporabniku prekiniti dobavo pitne vode.

V primeru, ko uporabnik upravljalcu ne omogoči dostopa do vodomernega mesta in vodomera, se lahko pravne osebe, samostojnega podjetnika oziroma posameznika, ki samostojno opravlja dejavnost na podlagi 81. člena odloka kaznuje za prekršek z globo 1.400,00 EUR. Fizična oseba, odgovorna oseba pravne osebe in odgovorna oseba samostojnega podjetnika posameznika oziroma posameznik, ki samostojno opravlja dejavnost, pa se za tak prekršek kaznuje z globo 400,00 EUR.

 


OBRAZLOŽITEV GRAFIČNEGA PRIKAZA RAČUNA

Z namenom, da vam olajšamo komunikacijo z našo informacijsko - reklamacijsko pisarno, smo pripravili grafični prikaz računa. Prosimo vas, da ob morebitnih vprašanjih glede vašega odjemnega mesta, računa, plačil in drugo pripravite enega izmed spodaj navedenih podatkov, ki so označeni v grafičnem prikazu. To nam bo omogočilo hitrejše in natančnejše reševanje vaših poizvedb. Navedeni podatki so informativne narave, vaše podatke imate na vašem računu.


KORISTNE INFORMACIJE:

  • Uporabljajte spletni portal Komunala.info, saj vam dostop do portala omogoča prijavo na e-račun, vpogled v podatke izdanih računov za vaše odjemno mesto, vpogled v stanje vaših obveznosti in plačil, sporočanje stanja vodomerov in vpogled v zgodovino odčitkov za preteklo in tekoče leto.
  • V času od 8. do 30.8.2024 poteka ločeno zbiranje odpadnih oblačil in tekstila. Oblačila in tekstil, ki ga ne potrebujete več, lahko oddate v zbiralni akciji, pri čemer bodite pazljivi, da ga ločite na čistega in nečistega, saj lahko le tako omogočimo večjo ponovno uporabo.
    • vrečko z čistimi oblačili in tekstilom označite z 
    • vrečko z umazanimi in poškodovanimi oblačili/tekstilom označite z